czwartek, 2 lutego 2017

Podsumowanie stycznia 2017

Hej!

Dziś chciałam się pochwalić ile książek udało mi się przeczytać w styczniu oraz co do mnie dotarło.
Zacznę od tego jakie książki do mnie przybyły:


"Odnaleziony świat" to pozycja z wymianki z grupy na FB.
Dwa tomy "Listów niezapomnianych" upolowałam na promocji w Znaku za niecałe 60 zł. Udało mi się zaoszczędzić ponad 40 zł :-)

Na moje lektury w miesiącu styczniu składają się:

1. "Skradziony czas" Anita Shreve - książka miała potencjał, ale moim zdaniem autorka nie wykorzystała tego. Czas II wojny światowej, zestrzelony lotnik, sekretny romans oraz wszechogarniający strach, zdrada i okrucieństwo Nazistów. Można przeczytać, ale nie jest to wybitna pozycja.

2. "Pustułka" Katarzyna Berenika Miszczuk - warto przeczytać!

3. "Złodziejka książek" Markus Zasuk - warto przeczytać!


5. "Dziewczyna z ogrodu" Parnaz Foroutan - warto przeczytać!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz