sobota, 11 lutego 2017

"Pierwsza żona" Erica Spindler

Autor: Erica Spindler
Tytuł: Pierwsza żona
Wydawnictwo: Burda Publishing Polska
Wyzwanie: Przeczytaj książkę, która ma w tytule: Liczbę

Fabuła
Bailey Browne, po stracie matki, jedzie na egzotyczną wycieczkę. Chce zaznać radości życia po jej stracie. Skromna dziewczyna z Nebraski jest zachwycona urzekającą przyrodą Karaibów i oszołomiona zainteresowaniem, jakie okazuje jej bardzo przystojny nieznajomy. Przedstawia się jako Logan Abbott i wkrótce oznajmia, że są sobie przeznaczeni. Bailey zakochuje się w Loganie i - wbrew podszeptom rozsądku - zgadza się wyjść za niego, mimo iż zna ukochanego krótko i powierzchownie. Po ślubie jadą do Luizjany. Tam znajduje się imponująca Abbott Farm, rodzinna posiadłość Logana, w której skład wchodzi znana stadnina koni. Szczęśliwą i entuzjastycznie nastawioną do przyszłości Bailey spotyka niemiła niespodzianka - siostra męża i jego najbliżsi współpracownicy odnoszą się do niej z dużym dystansem. W krótkim czasie Bailey dowiaduje się, że jest łudząco podobna do pierwszej żony Logana, zaginionej w tajemniczych okolicznościach. Niepokój Bailey pogłębia wiadomość o kilku przypadkach zaginięć młodych kobiet.

Na początku ciężko mi się było wgryźć w tę historię. Wydało mi się zbyt przesłodzone i infantylne, że po paru dniach znajomości główni bohaterowie biorą ślub. Jednak w miarę rozwijania się akcji książka coraz bardziej mi się podobała i od połowy zaczęła przyspieszać. Ostatnie strony przeczytałam już jednym tchem. Jak dla mnie rozwiązanie kto był mordercą było przekonujące i sam finał wydaje mi trafiony.

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz