niedziela, 1 stycznia 2017

Podsumowanie 2016 roku

Witam,

w 2016 roku przeczytałam 57 książek. Brałam udział w wyzwaniu u Ejotka Pod Hasłem, ale nie w każdym miesiącu oraz należę do grupy na FB Tygodniowe wyzwania książkowe. Niestety nie udawało mi się czytać książek w tej grupie na czas. Mam sporo zaległości, ale moim celem na 2017 rok jest nadrobienie wyzwań.

W styczniu przeczytałam 5 książek a były to:

1. "Godziny" Michael Cunningham
2. "Lekcje francuskiego" Ellen Sussman
3. "To tylko facet" Anna Mazurkiewicz
4. "Drzewo morwy" Jude Deveraux
5. "Kruche szczęście" Lisa Tucker

W lutym udało mi się przeczytać 4 książki


6. "Pięć dni w Paryżu" Danielle Steel

7. "Morderstwo w Orient Expressie" Agatha Christie

8. "Jadłonomia. Kuchnia roślinna - 100 przepisów nie tylko dla wegan" Marta Dymek


9. "Epoka hipokryzji" Kamil Janicki


Marzec to było 5 książek:

10. "Przypadki Pani Eustaszyny" Maria Ulatowska

11. "Cygańska Madonna" Santa Montefiore

12. "Potem" Guillaume Musso

13. "Sekretne życie Roberty" Małgorzata Hayles

14. "Długi wrześniowy weekend" Joyce Maynard

W kwietniu przeczytałam 6 książek

15. "Kiedy byłem dziełem sztuki" Eric-Emmanuel Schmitt

 16. "Kurort Amnezja" Anna Fryczkowska


17. "Wakacje w Europie" Marilyn Brant

18. "Magia sprzątania" Marie Kondo
19. "Prawdziwy cud" Nicholas Sparks

20. "Zamknięte drzwi" Zofia Wójcik

W maju przeczytałam 6 książek

21. "U mnie zawsze świeci słońce" Victoria Twead

22. "Sekrety urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji" Charlotte Cho

23. "Rajski domek" Erica James

24. "Farbowana blondynka" Danuta Noszczyńska

25. "Bez Ciebie nie mogę żyć" Kazimierz Orłoś

26. "Góra Tajget" Anna Dziewit-Meller

Czerwiec to 6 książek

27. "Listy pisane miłością" James Patterson

28. "Śmierć na parkiecie" Heather Graham

29. "Szczęśliwa skóra. Naturalny program domowej EKOpielęgnacji" Adina Grigore

30. "Dzieci z Bullerbyn" Astrid Lindgren

31. "Rok magicznego myślenia" Joan Didion

32. "Mówiąc inaczej" Paulina Mikuła

Lipiec to 4 książki

33. "Medalion z bursztynem" Anna Klejzerowicz

34. "Potem" Rosamund Lupton

35. "Moje Ewangelie" Eric-Emmanuel Schmitt

36. "Księżyc nad Bretanią" Nina George

W sierpniu przeczytałam tylko 2 książki

37. "Szmaragdowa tablica"

38. "Kuchnia Franceski" Peter Pezzelli

Wrzesień to 4 książki

39. "Szepty w świetle księżyca" Judith McNaught

40. "Lato miłości" Helen Cross

41. "Nie ma powodu, by płakać" Małgorzata Warda

42. "Selfie" Magdalena Kuydowicz i Magdalena Witkiewicz

W październiku przeczytałam 4 książki

43. "Dom i dalekie ścieżki" Wanda Majer-Pietraszak

44. "Złodziejki czasu" Hanna Cygler

45. "Kraina zwana Tutaj" Cecelia Ahern

46. "Garść pierników, szczypta miłości" Natalia Sońska

Listopad to 5 książek

47. "Noc w Orient Expressie" Veronica Henry

48. "Czarny piątek" Alex Kava

49. "Ludzie na walizkach. Nowe historie" Szymon Hołownia

50. "Jolanta" Sylwia Chutnik

51. "Kwiatki Jana Pawła II" Janusz Poniewierski

W grudniu przeczytałam 6 książek

52. "Dziewczyny w podróży" Amanda Pressner, Holly C. Corbett, Jennifer Baggett

53. "Teleexpress. 30 lat minęło" Marek Sierocki, Maciej Orłoś

54. "W domu Madame Chic. Jak urządzić przytulne mieszkanie i celebrować codzienność?" Jennifer L. Scott

55. "Tarbanie w Barbakanie" Papcio Chmiel Henryk J. Chmielewski

56. "Hotel Bankrut" Magdalena Żelazowska

57. "Utracona i odzyskana" Lucy Foley



Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. :) Widzę u Ciebie wiele książek, których nie znalazłam na innych czytanych przeze mnie blogach książkowych. Fajnie by było, gdybyś znalazła chwilę napisała o nich coś więcej :)
    Niektóre tytuły mnie już zaciekawiły, więc dopisuję do listy (np. Drzewo morwy)

    Czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się napisać chociaż po jednym zdaniu do powyższych pozycji :-)

      Usuń