w 2016 roku przeczytałam 57 książek. Brałam udział w wyzwaniu u Ejotka Pod Hasłem, ale nie w każdym miesiącu oraz należę do grupy na FB Tygodniowe wyzwania książkowe. Niestety nie udawało mi się czytać książek w tej grupie na czas. Mam sporo zaległości, ale moim celem na 2017 rok jest nadrobienie wyzwań.
W styczniu przeczytałam 5 książek a były to:
1. "Godziny" Michael Cunningham
2. "Lekcje francuskiego" Ellen Sussman
3. "To tylko facet" Anna Mazurkiewicz
4. "Drzewo morwy" Jude Deveraux
5. "Kruche szczęście" Lisa Tucker
W lutym udało mi się przeczytać 4 książki
6. "Pięć dni w Paryżu" Danielle Steel
8. "Jadłonomia. Kuchnia roślinna - 100 przepisów nie tylko dla wegan" Marta Dymek
9. "Epoka hipokryzji" Kamil Janicki
Marzec to było 5 książek:
10. "Przypadki Pani Eustaszyny" Maria Ulatowska
11. "Cygańska Madonna" Santa Montefiore
12. "Potem" Guillaume Musso
13. "Sekretne życie Roberty" Małgorzata Hayles
14. "Długi wrześniowy weekend" Joyce Maynard
W kwietniu przeczytałam 6 książek
15. "Kiedy byłem dziełem sztuki" Eric-Emmanuel Schmitt
17. "Wakacje w Europie" Marilyn Brant
18. "Magia sprzątania" Marie Kondo
19. "Prawdziwy cud" Nicholas Sparks
20. "Zamknięte drzwi" Zofia Wójcik
W maju przeczytałam 6 książek
21. "U mnie zawsze świeci słońce" Victoria Twead
23. "Rajski domek" Erica James
24. "Farbowana blondynka" Danuta Noszczyńska
25. "Bez Ciebie nie mogę żyć" Kazimierz Orłoś
Czerwiec to 6 książek
27. "Listy pisane miłością" James Patterson
28. "Śmierć na parkiecie" Heather Graham
29. "Szczęśliwa skóra. Naturalny program domowej EKOpielęgnacji" Adina Grigore
30. "Dzieci z Bullerbyn" Astrid Lindgren
31. "Rok magicznego myślenia" Joan Didion
32. "Mówiąc inaczej" Paulina Mikuła
Lipiec to 4 książki
33. "Medalion z bursztynem" Anna Klejzerowicz
34. "Potem" Rosamund Lupton
35. "Moje Ewangelie" Eric-Emmanuel Schmitt
37. "Szmaragdowa tablica"
38. "Kuchnia Franceski" Peter Pezzelli
Wrzesień to 4 książki
39. "Szepty w świetle księżyca" Judith McNaught
40. "Lato miłości" Helen Cross
41. "Nie ma powodu, by płakać" Małgorzata Warda
42. "Selfie" Magdalena Kuydowicz i Magdalena Witkiewicz
W październiku przeczytałam 4 książki
43. "Dom i dalekie ścieżki" Wanda Majer-Pietraszak
44. "Złodziejki czasu" Hanna Cygler
45. "Kraina zwana Tutaj" Cecelia Ahern
46. "Garść pierników, szczypta miłości" Natalia Sońska
Listopad to 5 książek
47. "Noc w Orient Expressie" Veronica Henry
48. "Czarny piątek" Alex Kava
49. "Ludzie na walizkach. Nowe historie" Szymon Hołownia
50. "Jolanta" Sylwia Chutnik
51. "Kwiatki Jana Pawła II" Janusz Poniewierski
W grudniu przeczytałam 6 książek
52. "Dziewczyny w podróży" Amanda Pressner, Holly C. Corbett, Jennifer Baggett
53. "Teleexpress. 30 lat minęło" Marek Sierocki, Maciej Orłoś
54. "W domu Madame Chic. Jak urządzić przytulne mieszkanie i celebrować codzienność?" Jennifer L. Scott
55. "Tarbanie w Barbakanie" Papcio Chmiel Henryk J. Chmielewski
56. "Hotel Bankrut" Magdalena Żelazowska
57. "Utracona i odzyskana" Lucy Foley
Pozdrawiam!
:) Widzę u Ciebie wiele książek, których nie znalazłam na innych czytanych przeze mnie blogach książkowych. Fajnie by było, gdybyś znalazła chwilę napisała o nich coś więcej :)
OdpowiedzUsuńNiektóre tytuły mnie już zaciekawiły, więc dopisuję do listy (np. Drzewo morwy)
Czekam na Twoje recenzje :)
Postaram się napisać chociaż po jednym zdaniu do powyższych pozycji :-)
Usuń