sobota, 4 marca 2017

Podsumowanie lutego 2017

Witam,

na początek zacznę od tego ile książek przeczytałam w lutym - 5.  Uważam, że to bardzo dobry wynik, bo przecież luty to najkrótszy miesiąc w roku.

1. "Obrońcy skarbów" Robert M. Edsel, Bret Witter -  Co się działo z obrazami, klejnotami, świecznikami, gobelinami oraz innymi zagrabionymi skarbami przez Nazistów? Książka przedstawia losy paru osób zajmujących się szukaniem tych skarbów pod koniec II WŚ, Ciekawe, ponieważ na ten aspekt jakoś wcześniej nie trafiłam. Mam jednak zarzuty do autorów o całkowite pominięcie polskich żołnierzy, którzy również walczyli o wolność Europy m.in. pod Monte Cassino. Jest również film z doborową obsadą.
4. "Pewnej nocy we Włoszech" Lucy Diamond -  Przyjemnie się czytało, ale akcja działa się w Wielkiej Brytanii, choć tytuł sugeruje Włochy. Jednak w książce są wątki związanie z tym krajem: kurs włoskiego, włoskie jedzenie. Historie trzech kobiet jak dla mnie były wyważone, nie przesłodzone. 


Przybyło do mnie pięć książek.


"Kamienny Anioł" pochodzi z wymiany w grupie na FB. "Adventure" to zakup wyprzedażowy z marketu, a pozostałe trzy są z sklepu skupszop oferującego nowe i używane książki. "Pollyanna" oraz "Rozważna i romantyczna" to są książki do nauki angielskiego z serii czytamy w oryginale wielkie powieści.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz