sobota, 15 kwietnia 2017

Podsumowanie marca 2017

Cześć!

Dziś baaaaardzo mocno spóźnione podsumowanie marca. Ostatnio nie mam weny, żeby czytać i żeby pisać. W kietniu wstyd się przyznać, ale nie przeczytałam jeszcze ani jednej książki.

W marcu nie kupowałam książek - nic mi nie wpadło w oko. 

Przeczytałam całkiem sporo, bo 7 książek:

1. "Zamknij oczy" Sophie McKenzie - świetna!! Gorąco polecam.
2. "Dar z Bretanii" Marjorie Price - miło się czytało, ale nie zapadnie w pamięć.
3. Czytamy w oryginale wielkie powieści "Pollyanna" - do nauki angielskiego, łatwo się czytało.
4. "Bądź paryżanką, gdziekolwiek jesteś" praca zbiorowa - totalna porażka, książka o niczym. Nie warto!
5. "Lawendowy pokój" Nina George - rozczarowałam się. Zdecydowanie lepsza jest "Księżyc nad Bretanią"
6. Czytamy w oryginale wielkie powieści - "Rozważna i romantyczna" - do nauki angielskiego, trudna w czytaniu.
7. "Śmierć na raty" Lisa Jackson - wątek romantyczny dość infantylny, zagadka kryminalna podobała mi się. Nie jest to wybitna pozycja. Przyjemna na odstresowanie.

Pozdrawiam!!!!
Wesołych Świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz